Kowako Blog

Érdekességek, szemelvények az élet legváltozatosabb területeiről... Fotós honlapom, elérhetőségeim: http://kowako.hu

Linkgyűjtemény

Friss topikok

KOWAKO BLOG - előszó helyett

2008.05.05. 11:17 :: kowako

Első blogbejegyzés révén egy rövid eligazítás: blogom a nagyvilág érdekes, vagy legalábbis általam annak vélt híreiből, tényeiből, véleményeiből szemezget. A neten kószálva az ember számos információval találkozik, ezek közül sok talán többeket is érdekelhet, esetleg elgondolkodtat, netán szórakoztat, vagy éppen hozzászólásra sarkall. Erre minden kulturáltan hozzászolni kívánó olvasómat csak buzdítani tudom!

 

Bemutatkozás helyett: http://kowako.hu, a többi majd jön magától, szeretettel várom az esetleges kommenteket a KOWAKO BLOG híreihez :-)
 

Kivételesen ehhez a "nyitó" blogbejegyzéshez linkeltem a honlapom korábbi véleményezését, hozzászólásait. Minden további blogjegyzet az adott hírrel-témával összefüggésben kommentálható.

kowako

3 komment

Címkék: bemutatkozás elérhetőség blog indító honlap véleményezés

A bejegyzés trackback címe:

https://kowako.blog.hu/api/trackback/id/tr45454615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kowako (korábbi blogbejegyzések hozzászólásai) · http://kowako.vilaga.hu 2008.05.05. 23:52:55

2006. április 17. 00:29:21 eReni
Bocsánat, ez nem lesz valami művészi értékelés...Ugyanis az jutott először eszembe a képről, hogy nagyon jó a kompozíciója: egy fél darab pink hölgyet láthatunk, amint egy másik fél darab hölgy felé nyújtja vágyakozón kezét (na jó, nem egészen, de ez olyan, mint a verselemzés: én ezt látom benne . Éppen kiegészítik egymást...S a vágyott fél darab hölgy elmosódott, homályos, mintha csak a pink hölgy fantáziájában létezne...
Bocsi... . Komolyra fordítva a szót: gyönyörűen elkapott pillanat!! (szeretnék én is ilyen átéléssel táncolni )
puszo,
eReni

2006. április 18. 11:21:34 Bogika
Szia Laca!
Kircsi az oldalad! Bár már szinte mindegyik fotódat láttam, megnéztem megint, és ismét nagy élmény volt. Jó ötlet volt az oldal! Ügyi vagy! Vigyázz magadra! Pusszancs!
Bogi ;o)

2006. május 18. 19:36:58 Gyöngyi
Gyönyörű képek, szinte mindet megnéztem )
Szépek a virágok, boldogok az emberek rajtuk!!!

2006. június 19. 11:40:01 Gyöngyi
Kedves Laci!
Megnéztem ezt az új honlapot, tényleg jobb. Én igazán a szegedi fotókban mélyedtem el, mivel közel van hozzám, ahol élek. Igazán megtaláltad Szeged szépségét, rejtett varázsát, csodás képek. Réka nagyon bájos a fotókon.
További hasznos munkát és vidám napokat, üdv: Gyöngyi

2006. június 20. 13:36:27 Kata
Hali!Végre végignézhettem a képeidet...Látható mennyire szeretsz fotózni.. Budapest esti fényeit látván nagyon szeretem ezt a várost! A számomra legtetszetősebb a Váci utcai (azt hiszem tényleg az van rajt), olyan mintha egy fotó és rajz keveréke lenne, és mégis valós. A szegedinél pedig a kedvenc képem lett (biológus szakmám révén is) a hiúz....(hát nem édes?)És hát ne mondjak rosszat csigapajtásról sem. Persze Réka nagyon csinos, és nagyon szépek vagytok együtt! További jó fotózást és élményt!
Kata

2006. augusztus 28. 19:33:50 Kántor János
Most végre megnéztem a képeidet úgy ahogy kell. Mindegyik nagyon jó de ezt már mondtam szombaton is. További sikereket. Üdv. KJ (várom a megigért képeket én meg küldöm amit én igértem)

2006. december 20. 18:32:35 eReni
Szia eLaci!
Nagyon ízléses a fotós oldalad új design-ja, bár én már az előzőn sem változtattam volna semmit. Sok karneválos és táncos képet most látok először, és szerintem sokkal jobbak is vannak köztük, mint amiket a pályázatra beküldtél (még tavasszal). Bár az én amatőr szemeim nem mérvadók. Légy ügyes pénteken is! eReni

2007. Gaálati
Király a honlap Lacikám! Jó ez az új Flash-es galléria design! Csak így tovább. Minden működik még Mac-en is!

2007. június 17. 17:31:18 Bánhelyi József
Szia Kowi
Te megállás nélkül fejlődsz. Minden elismerésem a Tiéd.
A gyertyás fotóid nagyon megfogtak, csak "irigykedem" az ötletért és a sok munkáért.
Üdv BJ

2007. augusztus 13. 19:48:03 Erik
Kedves Laci!
Fáradtan kattintottam ide, de párórás pihenéssel felért, az az idő, amit itt töltöttem. Abszolút laikusként én jópár kellemes, általam eredeti ötletűnek tűnő képben mélázgattam. A tájkép dscf6212-t, P8301238-at, P7101603-at, P1298331-et, állat dscf5171-et pedig utólagos engedelmeddel be is égettem a retinámba, mert tetszetttek. Művésznőnél is voltam, gratulálok mindkettőtöknek!

2007. augusztus 18. 18:19:39 Soponyai Istvánné
Kedves Laci!
Gratulálunk az erdélyi képekhez! Útitársak voltunk (baloldali első sor) és a képek profi módon felidézik a túra kellemes és "forró" pillanatait.
Köszönjük szépen.
Soponyai házaspár.

2007. szeptember 03. 20:50:48 Békési Éva
Egyszerűen tökéletes és roppant szórakoztató a tartalom és a megvalósítás egyszerre csak így tovább!!!

2008. május 03. 18:16:10 kovács erzsi-babi
kedves rokon!
ámulva nézegettem a fotókat, nagyon maradandó élményt szereztél a rengeteg látnivalóval. Nem láttam ilyen jó fotókat, s irigykedek, hogy te ezeket maradéktalanul át is tudod adni az érdeklődőknek. KÖSZÖNÖM NEKED!

Babi 2008.06.12. 14:31:11

Kedves Rokon! Ujra ámulatba ejtettél, ilyen nagyszerü dolgokat ritkán látok. Csodálatos élményeket tudsz átadni a fotóiddal. Köszönöm NEKED! Várom a továbbiakat is...

zia 2008.07.17. 21:47:53

Nagyon klasszak !
Gratula:))))
süti beállítások módosítása